14 juli 2012

Sista arbetsdagen!

Då kom då den dagen till slut, den sista arbetsdagen! Jag får ju hoppas att jag om ca 1,5 år får en ny arbetsplats, men innan det kan bli verklighet måste jag skaffa mig en ny utbildning. Räknade idag att det bara är 23 dagar kvar tills jag sitter på skolbänken i Kuopio... jag som inte ens hunnit bli riktigt nervös ännu. ;)

Nu ska jag försöka njuta av tre semesterveckor innan allvaret kör igång på riktigt. Imorgon ska jag och slejkas med mor, syster och döttrar. Har stora förväntningar efter alla rosor teaterföreställningen fått. Därefter blir det 4- årskalas hos min brorsdotter.

Även om det egentligen inte har så stor betydelse så hoppas jag ju ändå att vädret kunde hållas på torrare sidan några veckor framöver. Jag har massvis att göra på insidan, men om vädret är vackert har jag orsak att vara ute istället. =)

På listan "att göra" finns även införskaffande av två hänglås, vet inte till vad och passfoto till studiekortet. Ska försöka att inte lämna det till sista minut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar