26 maj 2012

Ett steg närmare...

Efter att nu ha diskuterat med alla familjemedlemmar, utom djuren, så börjar det slutliga beslutet ta form. 


Måste ju faktiskt berätta att jag nästan kände mig som en blivande förstaklassist igår då jag köpte mig en ny penal o skoldagbok, där kan man lägga in egen pärm. Tycker ju nästan att jag borde köpa mig en ny skolväska också, men tror inte jag ska gå till överdrift nu ändå. ;)


Jag som aldrig bloggat innan o dessutom började försöka mig på Bloggers uppdaterade version var tvungen att begära hjälp av en minst sagt "icke-tålmodig-mamma-kan-du-inget-alls-tonåring". Hon visade mig vägen till den gamla versionen, som ju faktiskt är mycket lättare att hantera, så nu blev jag en hel del klokare. Tack T! 

2 kommentarer:

  1. Du hade mer än gärna fått låna din gamla penal från lågstadiet för de här studierna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror nog att den penalen får gå i pension för min del ;)

      Radera